Deklaracja dostępności

Urząd Gminy Bargłów Kościelny zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy  serwisu internetowego .

  • Data publikacji strony internetowej: 
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:  
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:  

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Raport z informacjami o samoocenie dostępności

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Udogodnienia

W Urzędzie Gminy Bargłów Kościelny został powołany Zespół do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami pod kierownictwem Pana Marcina Rogowskiego

Skład Zespołu do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
Koordynator dostępności - Pan Marcin Rogowski
Kontakt: Urząd Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny 876424011 wew. 16 e-mail: rogowski@barglow.dt.pl
Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej - Pani Agnieszka Kwiecińska
Kontakt: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny tel. 876424092 e-mail: kwiecinska@gops-barglow.pl
 
Koordynator do spraw dostępności architektonicznej - Pan Grzegorz Kasjanowicz
Kontakt: Urząd Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny 876424011 wew. 21 e-mail: kasjanowicz@barglow.dt.pl
 
Koordynator do spraw dostępności cyfrowej - Pan Paweł Wysocki
Kontakt: Urząd Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny 876424011 wew. 25 e-mail: wysocki@barglow.dt.pl
 
Do zadań Zespołu należy w szczególności:
 
  1. analiza aktualnego stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarach, o których mowa w ust. 1,
  2. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w obszarach, o których mowa w ust.l,
  3. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  4. monitorowanie działalności Burmistrza Miasta w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  5. przygotowanie projektu raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymogami ustawy.

Rozmiar czcionki zastosowanej w serwisie jest określony w sposób względny, co pozwala na dostosowanie rozmiarów do potrzeb użytkowników. Aby zwiększyć rozmiar czcionki w serwisie należy zmienić ustawienia w przeglądarkach:
Internet Explorer: Menu "Widok" > "Rozmiar tekstu"
Firefox: Menu "Widok" > "Powiększenie" (Ctrl++)
Opera: Menu "Widok" > "Powiększenie"

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Paweł Wysocki — mailowo wysocki@barglow.dt.pl lub telefonicznie 876424011.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje dane kontaktowe,
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy,
  • sposób kontaktu zwrotnego.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Wójt Gminy Bargłów Kościelny

Adres: ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny

Adres e-mail: barglow@barglow.dt.pl

Telefon: 876424011

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

  • Wejście główne znajduje się od strony parkingu
  • Do wejścia prowadzą:  schody oraz podjazd dla wózków, znajdujący się przy schodach.
  • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  • Wejście nie jest  zabezpieczone bramkami.
  • W budynku nie ma windy
  • Dla osób na wózkach dostępne są  korytarze
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
  • W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Powrót na początek strony