Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bargłów Kościelny

Dzięki pozyskaniu dofinansowania zadania realizowanego w ramach programu priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest. Część 1) Przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zgodne z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest” z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zebraliśmy i przekazaliśmy do utylizacji 251,550 ton azbestu z 76 posesji z terenu naszej Gminy.
Koszt wykonanego zadania to 160 287,66 zł (brutto).
Wartość dofinansowania z WFOŚiGW - 7 043,40 zł.
Wartość dofinansowania z NFOŚiGW - 112 694,40 .

 

Jest to już ósmy rozliczony nabór wniosków na zadania dotyczące usuwania azbestów. Podsumowując poprzednie akcje utylizacji materiałów zawierających azbest usunęliśmy 673,29 ton azbestu z 188 gospodarstw. Łączna pula środków pozyskanych do tej pory z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Ministerstwa Gospodarki na zadania demontażu transportu i utylizacji azbestów to 299 040,13 zł.

 

Licznik odwiedzin

Odwiedzana: 231

Powrót na początek strony