01.12.2023 dokonano odbioru zadania, a tym samym zakończenia prac nad realizacją zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej służący zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej".
Zadanie obejmowało w głównej mierze roboty rozbiórkowe, roboty dociepleniowe, wykonanie opaski wokół budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej.
Wszystkie prace zostały wykonane zgodnie z umową w wyznaczonym terminie. Firmie P.H.U Kamil Kulbacki z Ełku oraz osobom zaangażowanym w realizację inwestycji dziękujemy.
Przypominamy, że inwestycja była możliwa dzięki otrzymanemu wsparciu z Województwa Podlaskiego w ramach Programu Wpierania gmin i Powiatów na rok 2023.
Otrzymana dotacja to 200 000,00 zł, a koszt całej inwestycji to 229 584,76 zł brutto
W załączeniu kilka zdjęć z przed i po realizacji inwestycji.